Nu știu cum se face, dar nu vi se întâmplă și vouă să vă ia pofta sau foamea de fiecare dată când sunteți la metrou? Dimineața în drum spre birou, ori nu ai luat micul-dejun, ori ai mâncat în grabă să ajungi la birou. Șefii ăștia... Ne cheamă la birou în loc să ne lase să lucrăm de acasă. Oricum prin videoconferință nu se simte miros de mâncare când gătim cu camera video închisă. Și uite așa mergem cu pofta după noi în metrou.
După-amiaza, tot așa. Treci pe lângă o sumedenie de patiserii sau restaurante până să ajungi la metrou. Parcă le-au deschis strategic în drum, doar ca să ne facă nouă poftă. Seara, nu mai zic. Lihnit după orele de muncă, stai pe scaun în metrou gândindu-te la ce te așteaptă sau nu bun acasă.
Și în timp ce stai și te uiți în gol cu gândul la toate poftele din lume, ridici ochii și vezi harta metroului. Ai văzut-o de sute de ori, poate mii. Și atunci ți se face poftă de KFC. De unde a venit și asta? Cu ochii tot la hartă, vezi în mijlocul ei un copan. Crezi că mintea îți joacă feste, te freci la ochi, copanul e tot acolo. Și apoi ai revelația: în harta metroului, o magistrală are formă de copan. Și a fost mereu acolo.
Magistrala Poftei prinde aripi
În caz că te întrebi ce e aia Magistrala Poftei, e fix bucata aia de magistrală de pe M1 în formă de copan. Așa s-a numit și campania KFC lansată anul trecut în colaborare cu Metrorex, construită în jurul coincidenței din harta metroului. Ce au făcut mai exact? Timp de o lună, KFC a pus pofta de pui gătit #pebune pe harta Metrorex și le-a dat șansa călătorilor de la metrou să transforme copanul din hartă într-unul pe bune. Altfel spus, oamenii erau invitați să intre pe landing page-ul campaniei și să fotografieze orice hartă a metroului pentru șansa de a câștiga zilnic vouchere de 20% reducere și vouchere pentru un produs KFC.
Campania a fost una de succes, cumulând zeci de mii de scanări ale hărții metroului, iar pofta oamenilor a fost atât de mare, încât voucherele de reducere s-au epuizat înainte de sfârșitul campaniei.
Magistrala Poftei. Tura copanului.
Da, intuiești bine. Anul acesta, mai vedem o tură de Magistrala Poftei. Doar că de data asta, KFC duce lucrurile mai departe. La propriu. Iar tura e dată de călători. Pentru că cei poftă de pui gătit #pebune pot parcurge cu metroul toate cele 16 stații de pe Magistrala Poftei pentru șansa de a câștiga un Bucket de la KFC. Participarea la promoție seamănă cu cea de anul trecut: intri pe landing page-ul campaniei, fotografiezi orice hartă a metroului și primești un voucher de 20% reducere sau un voucher de produs. Dar dacă te știi mai pofticios decât majoritatea, ei bine, să știi că de data asta poți continua cursa cu metroul și poți face întreg turul copanului din hartă. Trebuie doar să te întorci în stația din care ai pornit turul și să apeși butonul „AM AJUNS” din landing page pentru o șansă la premiul cel mare. Primii 300 de călători care reușesc asta, primesc un American Bucket de la KFC.
Odată văzut, copanul rămâne pe hartă mereu
E o coincidență prea mare și prea frumoasă încât să nu-ți fie pusă în evidență peste tot. Iar KFC știe asta. De aceea, trebuie să știți că pentru a da un plus de autenticitate campaniei, Magistrala Poftei a fost comunicată în mediul online prin vocea actriței Isabela Neamțu, faimoasa voce de la metrou care anunță stațiile.
https://www.youtube.com/shorts/UShm2s6f5WI
KFC pune pe masă premii pentru toate poftele
Indiferent că vezi pui oriunde te uiți, ori că îți mai faci pofta din când în când, KFC a pregătit premii pentru toți.
Dacă pofta e mare și ai face orice pentru ea, îți recomandăm să dai întreg turul copanului, adică să treci prin toate cele 16 stații. KFC pune la bătaie 300 de American Buckets pentru cei care reușesc să facă asta. Câștigă primii 300 de participanți care au turul complet, pe principiul „primul venit, primul servit”.
Pentru cei care își mai fac pofta din când în când, KFC are grijă și de ei. Dacă te regăsești în categoria asta, e de ajuns să intri pe landing page-ul campaniei și să fotografiezi copanul din harta metroului. Primești instant un voucher de 20% reducere la orice produs KFC sau un voucher pentru un Zinger® / Fillet® Burger. Le poți câștiga chiar pe amândouă în aceeași zi dacă ți-ai subestimat pofta. Trebuie doar să mai fotografiezi încă o dată copanul din hartă.
Important de reținut este să salvezi voucherele și să le prezinți la casă în orice restaurant KFC, cu excepția celor din benzinăriile partenere.
KFC a pus pofta pe harta metroului, dar și pe a ta
Acum că știi de copanul din hartă, probabil orice numărătoare de stații devine și o numărătoare inversă până ajungi la primul KFC care îți iese în cale. Nu te pui cu pofta și nici nu i te opui. Când te ia, îți iei. Așa că până la sfârșitul campaniei KFC, pe 24 aprilie, se pare că la metrou găsești rețeta perfectă: și drum asigurat, și pofta făcută.